pátek 15. listopadu 2013

Něco málo o mně


Zdravím všechny čtenáře, webroboty, pana prezidenta a Paroubkovy marťany! (pokud jsem někoho vynechal, připomeňte se prosím v komentářích).

Dovolte mi, abych využil té vzácné příležitosti, že jste zavítali na můj zapadlý blog, a krátce se představil. 

Je mi 20 let a v současnosti (ještě pořád, *klep klep*) studuji Vysokou školu ekonomickou v Praze. Učení ale zrovna moc neholduji a jen málokdo by mě nazval knihomolem. Mezi mé záliby patří kromě přemýšlení nad vším možným také vycházky s přáteli (a se psem :-) ), počítače a mobily, focení, tanec, hudba, malování, turistika, airsoftrekreačně nějaké to posilování nebo jízda na kole (když je hezky).
Takhle se to může zdát jako zajímavý výčet, ovšem pozorný čtenář si jistě všiml, že jsem nikde nezmínil "psaní" nebo "tvůrčí činnost", chcete-li - a to čistě záměrně - už ve škole jsem slohové práce nikdy neměl v lásce a že by mě lákala činnost žurnalisty bych také neřekl. Takže pokud by se mé výplody zde na blogu nedaly číst, tak vězte, že jsem vás varoval. 

Have fun. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat