sobota 4. října 2014

I'm back, bitches!


Long time no see, huh? Ale šáňa ještě nebouchejte, neboť ani já sám netuším, jestli a na jak dlouho mi tenhle "comeback" vydrží. Proč jsem vůbec přestal psát? No, řekněme, že za to může paradoxně jeden z důvodů, proč tento blog vůbec vznikl. Ach ta prokrastinace :D. Každopádně je tomu už půl roku, co to tady zelo prázdnotou, takže myslím, že je čas na pár updatů.


Nejdříve nějaké osobní achievementy. Tak třeba to, že jsem relativně úspěšně dokončil první rok na vejšce a teď už se prokousávám tím druhým. To není sice nic extra, ale aspoň si můžu nechat ve sloupci "Autor" status studenta, což je fajn :D. Prázdniny byly jako vždy krátké, ale jinak celkem ušly. Letos jsem k moři nejel, takže jsem měl aspoň moře času (pun intended) na všemožné aktivity, které se nakonec omezily na pár návštěv kina a posilovny s přáteli. Ale who cares, bitches love them some muscles, right? Každopádně jednu výjimku zde tvořil desetidenní kurz politologie, který byl nakonec skoro stejně nudný jako jeho název. A to je z těch "podstatnějších" věcí a z věcí, které jsem ochoten vám sem cizím čtenářům napsat, asi všechno :D.

A co se světového dění týče, určitě jste si všimli, že si pár tisíc ruských vojáků řeklo, že ideální místo pro dovolenou v tomto roce je sousední Ukrajina a že na dopravě ušetří, když tam pojedou služebními tanky. A píseční negři na východě se zas rozhodli, že za západem zaostávají už nekřesťansky dlouho (pun intended), a že je čas aby i oni podnikli nějakou tu "půlměsíčitou výpravu". No a pak jsem ještě něco zaslechl o hypochondrech v Africe, kteří tam šílí z nějaké chřipky či co. Každopádně čtete-li Babišovu Mladou frontu Dnes, tak asi máte lepší přehled než já, a to i o nadcházejících volbách. A v jeho stylu bych to pro dnešek taky ukončil: Jsem zpátky? "ANO" "Nový článek každý týden? Prostě to zařídíme!"

Žádné komentáře:

Okomentovat