pondělí 31. března 2014

"Žavákova" moudra, vol. 1

Po delší době zdravím všechny čtenáře. Již nějaký ten pátek jsem tu nic nepublikoval, tak je načase to změnit. Původně jsem měl v plánu napsat svůj názor na současné dění na Ukrajině a Krymu, ovšem vzhledem k tomu, jak se nakonec situace vyvinula (a stále se vyvíjí), tak bude lepší, když to nechám být. Stejně bych to nemohl obsáhnout všechno.

Každopádně zpět k tomuto příspěvku. Dalo by se říct, že mou inspirací jsou statusy pár mých známých na Facebooku, kteří čas od času napíší nějaký svůj vlastní, skvěle promyšlený "citát", a očekávají ovace za to, jací jsou to skvělí filosofové. Tak také vymyslel jeden vlastní:

"Neexistuje špatné vyznání lásky, pouze vyznání lásky té nesprávné osobě."


"SO DEEP", co? :D Jak jsem na to vlastně přišel? No, řekněme, že mě na to navedla jedna nedávná konverzace. Ale myslím si, že je to celkem pravdivé a dobře vysvětlitelné tvrzení. Proč? No, pokud se totiž chystáte vyjádřit své city tomu správnému člověku - a "správnému" v tom smyslu, že je na stejné vlně jako vy a cítí to samé, tak vás skutečně nepošle do háje, jakkoliv bude vaše vyznání neohrabané. Důležitá zpráva se předá tak jako tak a nemusí to být perfektně romantické a dojemné jako v hollywoodských dojácích.

A pakliže vás někdo pošle do háje s tím, že "takhle jsem si to nepředstavoval(a)" nebo s kteroukoliv jinou výmluvou, tak vězte, že i kdybyste to tomu druhému podali jako samotný Don Juan, tak reakce bude stejná, byť třeba s jiným odůvodněním.

2 komentáře: